[O1] Błędy.

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Kleryk1988
    Classic
    • 2014
    • 2

    [O1] Błędy.

    Zamieszczone przez namo
    Majówka Octavią w Pagu
    aleś nas rozdrażnił :evil: Ja dopiero w lipcu ruszam nad Jadran.

    Extra fotki, aż się od razu miło robi Mam wielki sentyment do Pagu - tam zacząłem w 2008 roku przygodę z Cro.
  • laniecki1
    Classic
    • 2012
    • 4

    #2
    [O1] Błędy.

    Witam.
    Ostatnio wyświetliły się mojej skodzince takie błędy:

    VCDS-Lite Version: Release 1.1
    Tuesday, 14 August 2012, 18:13:23.
    Control Module Part Number: 038 906 012 G
    Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 0010SG 3334
    Software Coding: 00002
    Work Shop Code: WSC 31480
    VCID: 145B3F537775
    Additional Info: TMBHP21U232725815 SKZ7Z0B1656112
    5 Faults Found:
    17957 - Boost Pressure Regulation Valve (N75): Open or Short to Ground
    P1549 - 35-10 - - - Intermittent
    17946 - Shareware Version. To Decode all DTCs
    P1538 - 35-00 - Please Register/Activate
    17849 - Shareware Version. To Decode all DTCs
    P1441 - 35-00 - Please Register/Activate
    19561 - Valve for Intake Manifold Flap (N239): Open or Short to Ground
    P3105 - 35-00 - -
    18080 - Shareware Version. To Decode all DTCs
    P1672 - 35-00 - Please Register/Activate

    Po kasowaniu zostaje ten:

    VCDS-Lite Version: Release 1.1
    Tuesday, 14 August 2012, 18:11:25.
    Control Module Part Number: 038 906 012 G
    Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 0010SG 3334
    Software Coding: 00002
    Work Shop Code: WSC 31480
    VCID: 145B3F537775
    Additional Info: TMBHP21U232725815 SKZ7Z0B1656112
    1 Fault Found:
    17957 - Boost Pressure Regulation Valve (N75): Open or Short to Ground
    P1549 - 35-10 - - - Intermittent


    Proszę mi podpowiedzieć gdzie jest problem.
    Pozdrawiam.

    Komentarz

    • mariom122
      Ambiente
      • 2011
      • 117

      #3
      Błąd pojawia się po jeździe czy od razu po skasowaniu? Jeżeli po skasowaniu to trzeba sprawdzić kable i ewentualnie zawór elektromagnetyczny od regulacji doładowanie. A jeżeli po jeździe próbnej to trzeba sprawdzić powyższe i do tego turbinę i przewody podciśnieniowe.

      Komentarz

      Pracuję...